عنوان فایل ترجمه فارسی: Mobile learning – challenges and potentials
عنوان نسخه انگلیسی: آموزش سیار،چالش ها و پتانسیل ها.
مرتبط با رشته های : علوم تربیتی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۷ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.
قسمتی از متن انگلیسی:
The variety of governmental e-learning
initiatives is an indicator of the high relevance of up-to-date
multi-media support of public education as well as digital literacy in
today’s educational policy. For instance several national programmes
(such as PLS, 2004) have started to implement the e-learning initiative
of the European Union (European Union, 2003). Within the last 5 years, a
sharp increase in the number and the variety of pilots and trials
involving m-learning has been observed (Kukulska-Hulme and Traxler,
2005), as reflected in and supported by submissions to the MLEARN
conference series (MLEARN 2002 consortium, 2002; Attewell and
Savill-Smith, 2004a,c; MLEARN 2005 consortium, 2005) or to the WMTE
workshop series (IEEE International Workshop on Mobile and Wireless
Technologies in Education, for instance Sharples et al., 2005) that were
both initiated in 2002, and by the emergence of smaller and local
conferences. This paper examines existing definitions of mobile learning
and related concepts to establish a contextual framework for the
intended discussion of challenges and potentials of mobile learning.
Requirements, potential barriers and benefits of mobile learning are
discussed. Eventually, promising mobile learning applications are
identified and an outlook on future research is presented.
گذر به جامعه اطلاعاتی و متعاقب آن نیاز نسبتا شدید مرتبط با یادگیری
مادام العمر و در طول زندگی، و پوشش روزافزون و توسعه در اطلاعات سیار و
از طرف دیگر فناوری ارتباطات، مبنای آموزش سیار را شکل می دهد. این مقاله
به بحث در مورد چالش ها و پتانسیل های روند آموزش سیارکنونی از جنبه های
گسترده می پردازد. با برگشت به منشا اولیه یادگیری، این مقاله به بررسی
آموزش سیار و همچنین مفاهیم مربوطه و تعاریف و بررسی الزامات، موانع بلقوه و
مزایای آموزش سیار را می پردازد. در نهایت، کاربردهای آموزش سیار نوید بخش
مورد بررسی قرار گرفته و بررسی های تجربی آینده مطرح می گردد.
کلیدواژه: تعاریف، آموزش الکترونیک، یادگیری سیار، آموزش سیار، کاربرد
آموزش سیار، نوآوری های آموزش سیار، مشکلات و چالش های آموزش سیار، آموزش
فراگیر
نکته های بیوگرافی
میشل دنک در دانشگاه وین به مطالعه آمار که تمرکز اصلی اش بر روی سیستم
های فرا اطلاعاتی آماری و یکپارچه سازی داده ها بوده است، پرداخت. از سال
۲۰۰۲، او به عنوان پژوهشگر برتر در تحقیقات کسب و کار دیجیتال و گروه توسعه
مرکز صلاحیت تجارت الکترونیک ، شرایط و توسعه توان اولیه برای انتخاب
پروژه های مطلوب بوده است. او همچنین به عنوان مدرس خارجی دانشگاه وین می
باشد.
میشل وبر به مطالعه اقتصاد و تجارت در دانشگاه اقتصاد و مدیریت کسب و
کار وین مشغول بود. او در اطلاع رسانی تجارت و مدیریت راهبری متخصص بوده و
در حال حاضر در مرکز صلاحیت تجارت الکتروننیک در وین کار می کند، که
تمرکزش را بر روی مسئله مسب و کار الکترونیک در اقتصاد شبکه ای قرار داده
است.
رولاند بلفین به مطالعه مدیریت کسب و کار با تمرکز خاص بر روی کنترل و
مدیریت اطلاعات در وین مشغول بود. به مدت بیش از ۸ سال، در رادیو تلویزیون
اتریش و سازمان نظم بخشیدن به مخابرات (RTR) فعالیت داشت. از آغاز آزادسازی
مخابرات در اتریش، او مشارکتی در حل مسائل اصلی نظم بخشی همانند دسترسی
عادلانه به زیرساخت ها، اختصاص عادلانه فرواونی تحلیل بازار داشته است. در
حال حاضر، او در ایجاد برنامه راهبری ۵ ساله فناوری اطلاعات و ارتباطات در
کشور اتریش مشارکت دارد.
ص ۲
جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی نوار پایین کلیک نمایید.