ترجمه مقاله هدایت رابطه با خریدار و ۴P چهار عناصر بازاریابی
چکیده فارسی
در مدیریت ارتباط با مشتری علاوه بر چهار عنصر ذکر شده در بازاریابی ، چهار عنصر دیگر به نام های ارتباطات ، حفظ ، مراحعه ، بهبود و همچنین تکنو لوژی را به آن اضافه می کنیم .
بخشی از مقاله انگلیسی
both for the customer and for the organization.
So much contact with the customer, commitment and delivery of customer relationship management is essential attributes.
This
requires understanding and management focus on continuous cooperation
between the manufacturer and the customer selects to create value and
share it via bilateral ties and organizational settings
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Customer relation ship Management = CRM and 4 P’s.
عنوان فارسی مقاله: مدیریت ارتباط با مشتری وچهار عنصر بازار یابی.
دسته: مدیریت – بازاریابی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۲
جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.