ترجمه مقاله نظر کاوی و کارایی های آن و دانلود رایگان نسخه انگلیسی این تحقیق
چکیده فارسی
با این حال، اینجام این کار به صورت دستی سخت و زمانبر است. به عنوان
مثال، سازمانهای تولیدی ترجیح میدهند اطلاعات به فرمتی باشد که برای
استفاده راحتتر باشد، پس اتوماتیک کردن این فرایند بسیار مفید است.
اینجاست که عقیده کاوی به میان میآید. در وب، عقاید را میتوان به فرم
متن، تصویر، صوت یا دادهی ویدئویی بیان کرد. این مقاله از متن کاوی فاصله
میگیرد چون در این زمینه بسیار کار شده است. عقیده کاوی را میتوان یک زیر
اصل از زبان شناسی محاسباتی تعریف کرد که با عقیدهای که یک سند بیان
میکند در ارتباط است. طبقهبندی احساسات تعیین کنندهی ذهنیت، قطبیت (مثبت
و منفی) و قدرت قطبیت (مثبت ضعیف، مثبت میانه و مثبت قوی) یک متن عقیده
است. عبارات مختلفی توسط محققان استفاده میشود تا احساسات را طبقهبندی
کنند: عقیده کاوی، تحلیل احساسات، استخراج احساسات یا رتبهبندی کارا. ما
در این مقاله برای سادگی از عبارات عقیده کاوی که همهی این عبارات را دربر
میگیرد استفاده میکنیم.
بخشی از مقاله انگلیسی
Industrial and manufacturing companies that produce new products, customers want to know how you feel about these products and this information can be obtained by studying the opinion poll portals. At the same time, users or customers also want to know which product to buy, then read the comments and try to make a decision. Has been seen that day are popular online concepts and ideas, the richness of information that can be useful for industry and consumers
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: A State Of The Art Opinion Mining And Its Application Domains
عنوان فارسی مقاله: عقیده کاوی و کاربردهای آن.
دسته: روانشناسی – مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۰
جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.