ترجمه مقاله عوامل های موثر بر حرکت خریداری مشتری در محیط خرید آنلاین
چکیده در مورد ترجمه مقاله :
نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین
، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت،
بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی
خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید
واقعی میباشد.
واژگان کلیدی: تجارت الکترونیک ، اطلاعات، فروش، رفتار مشتری، وفاداری
مقدمه
محیط تجارت الکترونیکی مبتنی بر اینترنت، به مشتریان اجازه داده تا
اطلاعات مربوط به خرید خود را جستجو و یا محصول یا سرویسی را به وسیله ی
تعامل مستقیم با فروشگاه آنلاین خریداری کنند. خرید های مشتری غالباٌ بر
مبنای ظاهر فضای سایبری، مانند تصاویر، عکس ها، اطلاعات کیفیت و کلیپ های
ویدئویی مربوط به ویدئو میباشد (Loshe,Spiller 1998;Kolesar ,Galbraith
2000). خرید از یک فروشگاه آنلاین ، مشابه با خرید از یک کاتالوگ کاغذی
میباشد، چرا که هر دو شامل تحویل ایمیلی محصول خریداری شده بوده و در هر دو
مورد، مشتری نمی تواند آیتم های خرید را لمس یا بو کند(Spiller,Loshe
1997). از این رو تعهد تجارت الکترونیکی و خرید آنلاین، به میزان زیادی
بسته به واسط کاربری و چگونگی تعامل با کامپیوتر ها میباشد. علاوه بر این،
مشخصه های نمایش اطلاعات، هدایت، تکمیل سفارش در یک رسانه ی خرید تعاملاتی،
یکی از فاکتورهای مهم در ایجاد اطمینان تجارت الکترونیکی نسبت به فروش های
مرسوم میباشد
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping context
عنوان فارسی مقاله: تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین
دسته: اقتصاد- تجارت الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)