ترجمه مقاله عامل تاثیر گذار بر ارزش خرید اینترنتی و تصمیم تهیه مجدد مشتری
چکیده در مورد ترجمه مقاله :
نتایج ما نشان میدهد که در حالی که کیفیت سیستم و خدمات عوامل تاثیرگذار حیاتی بر ارزش سودمندی خرید هستند، کیفیت اطلاعات و خدمات نیز بیشتر به خوشایندی ربط دارند. این یافته ها نشان میدهند که کیفیت خدمات نقش مهمی هم در افزایش سودمندی و هم در افزایش خوشایندی دارد. یافته های ما همچنین نشان میدهند که تاثیر عوامل کیفی بر روی ارزشهای خرید اینترنتی و قصد خرید مجدد متعاقب آن در دو گروه درآمدی متفاوت میباشد.
واژه های کلیدی
خرید اینترنتی,کیفیت سیستم,کیفیت اطلاعات,کیفیت خدمات، رضایت مشتری,ارزش سودمندی خرید,ارزش خوشایندی خرید,قصد خرید دوباره
1. مقدمه
بخش اینترنت در دهه گذشته به صورت تصاعدی رشد کرده و قدرت گسترش و
تاثیرش در زمینه صنعت افزایش داده است. 2009 تجارت خرید اینترنتی کره به
مبلغ 65 میلیارد دلار آمریکا رسید (پنجمین کشور بزرگ در سازمان اقتصادی
توسعه و همکاری OECD)، که 5.95 درصد تولید ناخالص داخلی کره GDP را ازان
خود کرد)، این درصد از صنعتهای بزرگ کره نیز بیشتر است، صنعتهایی همچون
الکترونیک (5.71%) و اتومبیل (4.93.5%). رشد سریع صنعت خرید اینترنتی کره
به علت سهولت استفاده از آن است، به طوری که خریداران میتوانند بدون
محدودیت زمانی یا مکانی در انواع مختلف فروشگاه های اینترنتی به مشاهده و
خرید بپردازند و بدون اینکه در فروشگاه حضور فیزیکی داشته باشند میتوانند
احتیاجات مصرفی خود را برطرف کنند
توضیحات در مورد مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Factors influencing Internet shopping value and customer repurchase intention
عنوان فارسی مقاله: عوامل موثر بر ارزش خرید اینترنتی و قصد خرید دوباره مشتری
دسته: اقتصاد – فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)