ترجمه مقاله روش های مبتنی بر عامل هویت نام برند کسب و کار
چکیده فارسی
کلیدواژه: شخصیت نام تجاری، روش های پژوهش محور، ارزشیابی حساس
بخشی از مقاله انگلیسی
Translated Summary:
Brand
personality to the brand increasingly become an important concept and
theory-based research platforms, an approach that is widely used brand
character study. Criticized
some aspects of the model primary factor that led to the development of
the methods used in the development of the operating model. However, several problems remain that have not yet been addressed, and
questions about whether these models are created exactly what to
measure. This paper introduces and speech problems, confusion batch,
scope changes
Keywords: brand personality, centered research methods, critical evaluation
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Brand personality factor based models
عنوان فارسی مقاله: مدل های مبتنی بر عامل شخصیت نام تجاری : یک بررسی انتقادی
دسته: اقتصاد – حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۱۹
جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.