عنوان فایل ترجمه فارسی: تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی روی قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در کشور پاکستان
عنوان نسخه انگلیسی: Impact of Organizational Commitment and
Organizational Citizenship Behavior on Turnover Intentions of Call
Center Personnel in Pakistan
مرتبط با رشته : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۶ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.
قسمتی از متن انگلیسی:
۵٫ Conclusion
Above results provide a solution to the HR
executive to control the cost and turnover intentions of call center
personnel located in Pakistan by providing first-rate environment within
the organization. Feasible environment impacts positively on the
employees in terms of high level of organizational commitment and
organizational citizenship behavior. Our results showed high level of
Organizational commitment and organizational citizenship behavior of the
call center representatives have a significant impact on the turnover
intentions. Above results showed coefficient of correlation of TI with
OC and OCB are -.435** and -.154 respectively. Employees may intend to
quit job if organizational commitment and citizenship behavior is low.
The absence of organizational commitment and organizational citizenship
behavior among employees may impede the organizational development,
productivity and efficiency which will result in form of high turnover
of the employees. Since this study proves a relationship of
organizational commitment and organizational citizenship behavior with
the turnover intentions of the call center workers, it is recommended to
HR professionals
جهت دانلود ترجمه این مقاله به قسمت پایین مراجعه فرمایید.
قسمتی از ترجمه مقاله
این مقاله به بررسی تأثیر تعهد سازمانی و رفتار شهروندی بر قصد جابجایی
کارکنان پرسنل مرکز تلفن در پاکستان می پردازد. داده ها از ۱۱۴ پاسخ دهنده
برای اندازه گیری تاثیر دو عامل بر روی قصد جابجایی مورد استفاده قرار
گرفت. همبستگی و رگرسیون برای تحلیل رابطه قصد جابجایی با تعهد سازمانی و
رفتار شهروندی سازمانی مورد استفاده قرار گرفت. نتایج حاصل از مطالعه نشان
داد که قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن در سازمانی بستگی دارد به تعهد سازمانی
کارکنان داشته اما رفتار شهروندی بر قصد جابجایی پرسنل مرکز تلفن تاثیر
قابل توجهی ندارد. نتایج در مورد فرهنگ های جمعی پاکستان و کاربردهای سیاسی
برای مدیران، بحث می نماید.
مقدمه
حفظ و جذب کارکنان در مراکز تلفن، چالش بزرگی است. میانگین جابجایی ها
به طور متوسط در هر سال بین ۳۵ و ۵۰ درصد است. هزینه های انسانی شامل استرس
شغلی و فرسودگی شغلی از پرسنل مرکز تلفن به خوبی دلیل بر این ادعاست.
جابجایی پرسنل مرکز تلفن هزینه عملیات کسب و کار را افزایش میدهد. یک
سوم از پرسنل مراکز تلفن کمتر از یک سال سابقه کار دارند. اگر اختیارات
بالا و نظارت پایین وجود داشته باشد نسبت جابجایی ۹٪ است. درحالی که نتایج
نظارت بالا با اختیارات کم به جابجایی ۳۷ درصد منجر می شود. پرسنل مراکز
تلفن اغلب کارکنان خط مقدمند که در تعامل با مشتریان هستند و همیشه توسط
مدیریت تحت مراقبت و نظارت هستند.