ترجمه مقاله باور استفاده کننده در تجارت الکترونیک در ایالات متحده، سنگاپور و چین
چکیده در مورد ترجمه مقاله
کلیدواژه: تجارت الکترونیک، اعتماد، ایالات متحده، سنگاپور، چین
۱- مقدمه
اعتماد نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با
عدم اطمینان و عدم استقلال ایفا می کند. از عدم اطمینانی که در معاملات
اینترنتی وجود دارد، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم
مؤثر در افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد. مفهوم اعتماد بسیار مهم و
حیاتی می باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر
می گذارد، از قبیل امنیت و خصوصی بودن. هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را
برای هر دو خریدار و فروشنده فراهم می کند. ولی آن محدودیتهایی از قبیل
جدایی فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا، دارد.
به منظور کاهش موانع، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش
وفاداری مشتری توسعه دهند.
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Consumer trust in e-commerce in the United States, Singapore and China
عنوان فارسی مقاله: اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا ، سنگاپور و چین
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ۳۲
جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.