ترجمه مقاله ارزیابی اثر مدیریت رابطه با ارباب رجوع (CRM) بر اهمیت عملیات سازمانی
چکیده در مورد ترجمه مقاله
یافته ها: نتایج حاصل از این مطالعه نشان می دهد که تمام ابعاد CRM
مثبت بوده و تاثیرقابل توجهی در دیدگاه های مختلف از عملکرد هتل دارد. با
این حال تکنولوژی CRM با یادگیری و رشد عملکرد هتل ارنباط معنی داری را
نشان می دهد.
محدودیت های تحقیق و مفاهیم:تاکید شده است که ارتباط مستقیم بین ابعاد
CRM و دیدگاه های عملکرد سازمانی و همچنین مطالعه در تنها هتل های 5-3
ستاره متمرکز شده است.
مفهوم علمی:مفاهیم علمی معنی داری بوجود امده است که ساختمان گسترده و
ابعاد موثر CRM را در هتل های بسیار مهم به صورت یک رقابت بالا و بهبود
عملکرد در بخش هتل مالزی نشان می دهد.
اصالت و ارزش مقاله: مقاله CRM به طور خاص برای هتل ها در مالزی می باشد.
کلید واژه ها:سازمان CRM، مشتری مداری،عملکرد هتل،مدیریت دانش،فناوری مبتنی بر CRM
مقدمه:
توضیحات در مورد این مقاله و ترجمه آن
عنوان انگلیسی مقاله: Assessing the influence of customer
relationship management (CRM) dimensions on organization performance An
emperical study in the hotel industry
عنوان فارسی مقاله: ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری(CRM) برابعاد عملکرد سازمانی :مطالعه موردی در صنعت هتل مالزی
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 29
جهت مشاهده توضیحات کامل تر و دانلود اصل و ترجمه این مقاله اینجا کلیک نمایید.
ترجمه مقاله ارزیابی اثر مدیریت رابطه با ارباب رجوع (CRM) بر اهمیت عملیات سازمانی