ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در مدیریت منابع استراتژیک و خرید ترجمه

عنوان ترجمه فایل فارسی: مدل مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در مدیریت منابع استراتژیک شرکتی (SERM)
عنوان نسخه انگلیسی: Enterprise knowledge management model (EKMM) in a strategic enterprise resource management
مرتبط با رشته : مدیریت
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۱ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word می باشد و دارای امکان ویرایش هست.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.
قسمتی از متن انگلیسی:
۱٫ Introduction
Interactions within an enterprise for the exchange and the creation of knowledge have become a key concern for management. This requires clearly defined Knowledge Management (KM) processes as well as respective methodologies. Knowledge management is the creation and subsequent management of an environment which encourages knowledge to be created, shared, learnt, enhanced, and organized for the benefit of the organization and its customers (Kebede, 2010). Note that the knowledge is not only limited to intellectual capacity. It also consists of interdepartmental activities, information about the customer satisfaction, products produced and services


جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی متن زیر کلیک نمایید.

دانلود رایگان مقاله انگلیسی مدیریت دانش شرکتی (EKMM) در مدیریت منابع استراتژیک و خرید ترجمه