ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

ترجمه مقالات

دانلود مقالات ترجمه شده و دریافت رایگان متون انگلیسی

وب دانلود رایگان مقالات انگلیسی و خرید ترجمه مقالات
کلمات کلیدی

دانلود ترجمه مقالات بازاریابی

تجارت

مقاله ترجمه شده مکانیک

مقاله در مورد تجارت الکترونیک

مقاله انگلیسی رضایت مشتری

مقاله درباره تولید پراکنده (DG)

مبدل منبع ولتاژ

مقاله در مورد سفته باز

مقاله در خصوص بنیادگرایان

مقاله انگلیسی حباب احتکار

مقاله انگلیسی بازارهای کارا

بانکداری و امور مالی

مقاله در مورد تحقیقات بتزاریابی آسیا

مقاله انگلیسی جهانی سازی

دانلود مقاله در مورد رفتار مصرف کننده

دانلود مقاله تحقیقات بازاریابی بین المللی

مقاله روابط کاهندگی موج برشی و ویسکوزیته گوشته

مقاله درباره توموگرافی امواج سطحی

مقاله در خصوص درجه حرارت گوشته

دانلود مقاله ضخامت لایه لیتوسفر

ترجمه مقالات زمین شناسی

مقاله درباره رضایت مالیات دهنده

مقاله در خصوص تحلیل عامل درجه دوم

مقاله انگلیسی کیفیت اطلاعات

دانلود کیفیت سیستم

دانلود مقاله سیستم ثبت مالیات آنلاین

مقاله درباره اجرای عملیاتی

مقاله در خصوص مطالعه رویداد

مقاله انگلیسی برون سپاری منابع انسانی اداری

مدیریت منابع انسانی

دانلود ترجمه مقاله ارزیابی شیوه تدریس و تعلیم در مطالعات اسلامی

عنوان فایل ترجمه فارسی:  ارزیابی روش آموزش و یادگیری در مطالعات اسلامی.
عنوان نسخه انگلیسی: An assessment of teaching and learning methodology in Islamic studies
مرتبط با رشته : علوم تربیتی
تعداد صفحات مقاله فارسی: ۱۱ صفحه
این فایل ترجمه شده به صورت ورد word است و دارای امکان ویرایش می باشد.
و دریافت رایگان متون لاتین در قسمت پایین با فرمت pdf آمده دانلود است.

ترجمه مقالات علوم تربیتی, دانلود رایگان مقالات انگلیسی, دانلود مقالات ترجمه شده ,,
قسمتی از متن انگلیسی:
Besides, she pointed out poverty, illiteracy, and educational accesses are some other challenges in the underdeveloped Muslim world. Furthermore, the economically developed and rich Muslim countries face social illness associated with modernization: hedonism, crime, drug addiction, deviant sexual lifestyles (e.g., homosexuality, lesbianism, adultery, and premarital sex), and the associated diseases (e.g., STD, HIV, and AIDS). Even abandoned newborns who were born out of wedlock have found their way into the social fabric of Muslim society. Islamic education became weak and failed to meet these challenges. It became paralysed in terms of answering the questions of modern man. Many reasons can be discussed for this situation. Reading the Quran without bringing the problems of today, sticking in classical methodologies to study the classical texts and the failure to agitate in Islamic thought are important among them. Rosnani Hashim (2005) urged for a rethinking of Islamic education considering the following fundamental questions: Has contemporary Islamic Education been able to produce students who can think critically or generate original and creative ideas? Has it been able to produce students who possess good hearts and live by Islamic values? Have Muslim youth been successfully educated and prepared to face the challenges of their time? What improvements are necessary in the teaching and curriculum of Islamic education for the twenty-first century
جهت مشاهده ادامه نمونه متن پارسی این مقاله بر روی متن زیر کلیک نمایید.

دانلود ترجمه مقاله ارزیابی شیوه تدریس و تعلیم در مطالعات اسلامی